15 Nisan 2013 Pazartesi

Flormar simli oje


      Hazır ojelerimi çıkarmışken bir post hazırlayayım dedim. Aşağıda bu aralar en çok sevdiğim ve en çok kullandığım ojeyi görüyorsunuz. Kendisi Flormar 394 olur. İçinde morlu yeşilli minicik ama yoğun pırıltıları olan bronz rengi bir oje. Ne zaman sürsem soranı illaki bulunur. Her şeye gidebilecek kadar uyumludur. Hem sadedir hem de ışıltıları onu sıradanlıktan uzak tutar.
     Keşke bir de çok çabuk soyulmasaydı.. Hem de ne soyulmak. Sabah sürünüz efendim, akşama yaprak gibi kalksın, bir ucundan çekince neredeyse bütünüyle gelsin.. Bu önemli eksisine rağmen çok seviyorum kendisini..





Flormar 394
     Bu da bende bulunan bir diğer flormar simli oje. Numarası 393. İçinde yoğun olarak, gümüş ve  kırmızı simleri var. Simlerin yapıları diğerinde olduğu gibi bunda da çok ince. Alırken Flormar kioskundaki bayan rakı beyazı (319) üzerine tek kat sürülmesinin güzel olduğunu söylemişti. Denedim, o da güzel oldu ama ben yine de altına şeffaf bir base coat ve üzerine keyfime kalmış olarak tek kat ya da çift kat olarak sürmeyi seviyorum
Flormar 393


sevgiler,
Euphoria..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder