6 Nisan 2013 Cumartesi

H&M in Antalya oleeeeeeeeeyyy :)




  
        Bu sabah portakal çiçeklerinin açtığını keşfetmemle başlayan müthiş bir güne uyandım :) Gülümsüyorum.. Elimde değil, evimin arka bahçesindeki tüm portakallar gelin gibi bezenmiş bu gün. Tüm ev, koridorlarım da dahil mis gibi portakal çiçeği kokuyor.. Hafif bir esintiyle o muhteşem koku evin her köşesine doluyor..Bir bu koku, bir de haylaz çalı kuşlarının sesi, üstüne üstlük ışıl ışıl güneşli bir gün.. hepsi birleşince insanın elinde değil gülümsememek ki :)  ben de karar verdim eşimle beraber bauhaouse yollarına koyulduk.. amaç çiçek almak, lakin gel gör ki Bauhouse'a geldiğimizde çığlık çığlığa bağırmaya başladım ben.. Neden çünkü hemen dibinde yeni bir alışveriş merkezi ve içinde de H&M!!! İçimden ve dışımdan lililili lili liiiii sesleri çıkararak attım kendimi arabadan, eşim garibim park edip gelene kadar ben çooktaaann H&M derinliklerindeydim :)
        Neden bu kadar sevindim derseniz Antalya'da olmasını istediğim markaların başındaydı H&M. Fiyatı oldukça uygun, tarzı, çeşitleri ise şahane. Ya da ben belki gözümde büyütüyorumdur, henüz bilmiyorum ama içerisi tıklım tıklımdı ve içerideki herkes oldukça mutluydu :) 

Bu ikisini cidden çok beğendim.. Yaaa yaz geliyor gümbür gümbür :)


       Ne aldım, hiç birşey almadım ama henüz.. E malum ay sonu :( ve bu ay ödemelerimiz biraz fazlaydı ama önümüzdeki aydan oldukça umutluyum ;)



2 yorum:

  1. ankarada yaşıyorum ve hiç gezmedim şimdi senin yazını okuyunca gideyim diye bir ışık yandı kafamda yazı için mersi :D

    YanıtlaSil
  2. bazen çok hoş şeyler yakalayabiliyorsun, özellikle takıları çok uygun ve tarz oluyor. Benim de şimdiye kadar dikkatimi moda sayfalarında, kombinlerde kullanılan ürünlerin içerisinde çokca isminin geçmesinden çekiyordu :)

    YanıtlaSil