17 Nisan 2013 Çarşamba

Clinique Chubby Stick Intense Heftiest Hibiscus Dupe

     Clinique standından bu ruju görüp beğenip alırken bile bende bir benzerinin olduğunu düşünüyordum. Yine de renginin güzelliğine dayanamayarak aldım. Tabi bir de chubby stickleri çok sevişim de var :)
Az önce aklıma geldi acaba neye benziyordu diye aranırken buldum buldum buldum :) Maybelline 406 lush papayaya ki kendiisi benim gibi ruj şıpsevdisi olan birisi için bile 3  kez dibi görülmüş bir ruj. Ne zamandır kayıptı yazlıkları çıkartırken buldum. Yazlık çantalarımdan biriyle beraber kaldırmışım. Ama malesef çok azalmış. Acaba hala üretiliyor mu? Çok oldu hiç dikkatimi çekmedi. Hep yenilere bakmaktan eskilere hiç yüz vermiyorum standlarda.
     Karşılaştırmaya gelirsek kesinlikle çok benziyorlar birbirlerine. Hatta yapıları, dudakda kalış süreleri bile benziyor. İkisi de nar çiçeği birer ruj. Fark açısından hibiscus bir parçacık daha pembelik içeriyor içinde. Eh tabi bir de fiyat olarak maybelline çok daha uygun. Umarım hala üretiliyordur ve bulup alırım.. Beyazlara da çok yakışsa da buğday ve esmerlere çok yakışan renkler. Hatta ben en çok nar çiçeği rujları seviyorum esmerlerde :)


Yine patlattım flaşı :) Benzerlik cidden ortada sanırım özellikle bu resimde.

2 yorum: