15 Nisan 2013 Pazartesi

Golden Rose Jolly Jewels

     Golden Rose'un Jolly Jewels koleksiyonunu bilmeyen kalmadı sanırım blog aleminde. Bir Türk markası olması ve bu kaddar güzel ürünler üretmesi beni oldukça sevindirdi. Netten jolly jewels yazıp arattığınızda pek çok yabancı blogda bu ojelerden övgüyle bahsedilmesi hele çok gurur verici. Ben de almadan önce araştırmış, sabırsızlıkla Golden Rose standlarına gelmesini beklemiştim. Gerçi çok daha önceden internet üzerinden de alabilirdim ama ben biraz geri kafalıyım bu konularda. İlle de deneyerek görerek alayım istiyorum.  Ben alalı neredeyse bir buçuk aydan fazla oluyor bu ojeleri. Renkleri çok cezbedici. Hele siz de benim gibi ışıltı, sim, pul, payet delisiyseniz çok beğeneceğinizden ya da zaten çok beğendiğinizden eminim. Çıkarmak biraz meseleydi ilk önceleri. Sonradan bir forumdan simli ojeleri çıkarmanın en kolay yolunun alimünyum folyo tekniği olduğunu öğrenip rahata kavuştum. Hatta bizim evde çok kullanılan bir şey olmadığı için ben alimünyum folyo yerine, streç film kullanıyorum. O da aynı işi başarıyla görüyor..
       Bende 4 rengi vardı, ama birini çok beğenen bir arkadaşıma hediye ettim. Kalanlarla yola devam. 
     Soldan sağa doğru sırasıyla 116, 104 ve 117 renkleri var elimde.  116 ve 117nin altlarına baz olarak kırmızı ya da siyah sürüp üzerlerine çift kat uyguladığımda çok seviyorum duruşlarını. Özellikle kırmızı 116yı bu senin modası çizgili gömlekler, tişörtler, ya da elbiselerle kombinlediğimde çok cezbedici duruyor. 104 ise alta baz renk gerektirmeden çift katta, ya da yoğun tek katta rengini çok güzel veriyor. Yine de siz kullanırken en alta basecoat ya da en azından parlatıcı oje geçmeyi ihmal etmeyin. çıkartırken çizilmesin tırnaklarınız.
    Bu da benim can sıkıntısından yaptığım bir değerlendirme çalışması oldu. Elimde benim için özel bir şişe vardı ve ben onu vazo olarak kullanmak istiyordum.Şimdi daha sevimli oldu. Yine de biraz daha düzeltme istiyor sanırım.
sevgiler,
Euphoria..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder