17 Mart 2013 Pazar

ilk post.. dün aldıklarım :)

heheee :) yoğun çalışan bir eşim var. bol miktarda nöbet tutup, eve geldiği zaman yorgunluktan gözleri çabuk kapanan :) Haklı, kızmıyorum, 36 saat mesaiden çıkıp eve gelip 8 saat dinlenip sonra tekrar vıın işe.. Yeni evliyiz üstelik..7 ay olmak üzere evliliğimizde.Yani hep hep hasret, hep hep özlemek.. Neyse işte dün o uyurken, balık almaya diye çıkıp 5M migrosa gittim. Antalya'dayım bu ara. onu da sıkıştırayım hemencik araya.sonra buz poşetinde somonla beraber gezee gezeee, aklıma söylenee söylenee aldım bir kaç cici..
hazır yeni blogu yeni açmanın heyecanıyla da bugün çektim onları. Nereden başlayacağımı bilmediğim için sondan başladım ben de :)
Neler aldığıma gelirsek,


Bath&Body Works'ün o ışıl ışıl mağazasına dayanamayıp, ışııl ışıııl, pırıltılı vücut spreylerinden aldım.49 liraya üç ürün seçebiliyorsunuz. tabiki belirli ürünler için geçerli. Ben de 2 ışıltılı sprey bir de vücut losyonu alarak üç ürünü seçtim. Kız kardeş ablaları bilirler, ikincisi tabiiki kız kardeşin spreyi :)
Vücut losyonunu oldukça beğendim. Mis gibi kokmanın yanın da güzel de nemlendirdi.
Spreyler ise eğer  benim gibi sim delisiyseniz muhteşemler :) Önümüz de yaz nasıl olsa.. yani bana bahane çok. Simler aslında çok çok minik, fotoğraf yanıltıcı olmasın.
Bir diğer uğrak yerim de Tekin Acar oldu. Çünkü ne zamandır niyeti bozduğum Clinique Chubby Stick İntensler oradaydı. İki rengi aldım ama diğer renklerde de aklım kalmadı değil.. Bu arada testerlar Tekin Acardan, Makyaj çantası ise Yves Rocherden doğum günü hediyesi.. Doğum günü ayınızda bir alana bir bedava kampanyası var bir de yanın da bu şeker çantayı veriyorlar. Ben alışverişimi yaparken ellerinde yoktu. Dün uğradım gelmiş, verdiler :) İçinde de minicik bir aynası var. ben sevdim açıkcası.

Clinique Chubbyleri bilirsiniz, bilmeyenler içinde hemen diyeyim müthiş tatlı renkleri olan, nemlendirici rujlardır. Çoğu nemlendirici rujda olduğu gibi Chubbylerde de kalıcık sorunu vardı. Yeni seri de ise firma o sorunu da halletmiş, oldukça dayanalıklılar. Ben çok sevdim :) 
Aldığım renkleri ise roomiest rose ve heftiest hibiscus.
roomiest rose her güne kullanılabilecek bir pembe.sür çık,düşünme ruju. heftiest hibiscus ise benim en sevdiğim nar çiçeği tonlarından biri. Almadan önce netten biraz araştırmıştım. sanki cırt bir renk gibi gelmişti bana o yüzden dün onu denemeyecektim bile. İyi ki denemişim. Herkesin rahat kullanabileceği hiç de iddialı olmayan bir renkte çıktı. sanırım en çok onu sevdim.. Turuncu alt tonlu, tam bir nar çiçeği. Şeftali allıklarla çok hoş olacaktır. Resimde dudağımda hibiscus var. Çok net değil ama en gerçekçi çekebildiğim bu oldu.
İlk post olarak oladukça uzun yazdım galiba :)
sevgiler,
Euphoria

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder