17 Mart 2013 Pazar

merhaba :)

    Heves etmekten çok ihtiyaç duydum sanırım bir bloga.. Yazmak, anlatmak, paylaşmak istedim belki.. Bilmiyorum. Ama aranızdayım işte. Gerçi şuan benden habersizsiniz.. Uslu uslu yazıyorum şimdi. Biraz biriktirmeli, ondan sonra sesimi duyurmalıyım. Göstermeden önce gösterecek bir şeyleri olmalı insanın.. Yani önce biraz biriktirmeliyim..

    Neden güzellik neferi derseniz, aslında o  temizlik neferiydi. Yani aslında tam şuanda temizlik yapıyor olmam gerekirdi. ı ııhh.. İstemedi canım bugün. facebook, twitter, mailler, takip  ettiğim bloglar derken bir de baktım ben de bir blog açıyorum.. Aslında daha önce de açmış olduğum iki blog vardı. Biri bir diary blog, diğeri ise yine kozmetiğe dairdi.. Kimselere değil, kendime yazmıştım bir iki post. Derken kaldılar öylece. Bu sefer başka olsun istedim.. Belki her ikisini de birleştirdim. Ayrı değilim zaten, birim. Bakalım bu sefer ne iş  çıkacak benden, ya da şöyle diyeyim, becerip de bir iş çıkacak mı benden?? Ben de sizinle birlikte öğreneceğim.                                                                                                                    Sevgiler,

Euphoria.

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun blogun....Güzel paylaşımlar dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Müge'cim :)

    YanıtlaSil