17 Mart 2013 Pazar

parfümm...

Hani demiştim ya temizlikten kaçtım diye.. sonradan vaz geçtim devam ettim. daha doğrusu en azından makyaj masamın acil temizlenmesi gerektiğine karar verdim. ehee hee malum resim çekiyoruz madem ıvırlarımın zıvırlarımın tertemisss olması lazım :) Bir de siz o tertemiz kadınlardan mısınız bilmiyorum ama ben azıcık dağınık olanlarındanım :( neyse işteee girizgahı geçelim saedde geleyim. Buncağızlarım da benim bu aralar kullandığım parfümlerim. Tanıştırayım :)
Jour d'Hermes
 Birazcık daha azaltayım sayılarını yaz gelmeden almayı istediğim parfüm iseee Jour d'Hermes... Bahar gibi, yaz gibi, nasıl hoş bir koku.. sanki çocukluktan kalan güzel kokulardan.. 
sevgiler,
Euphoria

1 yorum:

  1. :) o hafif dağınık olanlardan biri de benim galiba. Ama bana parça parça yaptığımdan hep emizlik yapıyomuşum gibi geliyor:))Hele bebekten sonra bir reklamda geçtiği gibi "ovalıyorum ovalıyorum çıkmıyooo":)diye söyleniyorum sürekli.Parfümlerine bayıldım.Güle güle iyi günlerde kullan hepsini.Mis kokan günler dileğiyle...

    YanıtlaSil