18 Mart 2013 Pazartesi

sephora hot now!

   Sephora yurt dışı alışveriş yasakları, kotaları ile bizi bir parça kendine mecbur bıraktığı için gözümde hala ekside olan bir mağaza. El mahkum kalınca biz de mecbur kalıyoruz artık.. Gerçi bir ürünü dokunarak, deneyerek almak en güzeli.. Gel gör ki Türkiye'de yaşamanın bedeli biraz yüksek biz makyaj severler için.
    Yeni gelen ürünlerden en merakla beklenenler için hot now diye bir de reklam kampanyaları var..kii ben yine reklamlara kanarak hepsini almak istiyorum :)
    Bakar mısınız şu güzelliklere ama :))
  Gerçi fiyatlardan dem vurdum ama bu Lancome Visionnaire Fondöten neden bu kadar uygun?? Hımmm... Bilemedim şimdi.. Fikri olan??

2 yorum:

  1. Bende dergide gördüm fiyatını 80-90 bekliyordum ki 50 olduğunu görünce şok oldum :D Gramajı mı az acaba?

    YanıtlaSil
  2. geçen gün Boynerde gördüm pek de küçük gibi durmuyordu aslında. Deneme fırsatım olmadı ama.

    YanıtlaSil